نفسم،یگانه زهرانفسم،یگانه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

یگانه زهرا، هدیۀ آسمانی

زیباترین تصویر دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1393/3/1 6:32
189 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم، جیگرم، هستی من، وجودم و نازنینم سلامممممممممممممممممممم

من امروز انقده خوشحالم که نهایت ندارهههههههههههههههههههههههههه

آخه اگه شما و هر کسی هم جای من بود همین قدر خوشحال بود

از دیشب بابایی که وجد و شعف من رو می بینه با تعجب به من نیگاه می کنه

آخه اگه خود بابایی هم جای من بود حالش دقیقا جفت من می شد

خوب عزیزم اگه گفتی چی شده

.

.

.

جان دلم قربونت بشم من دیشب قشنگترین تصویر دنیا رو دیدم

تصویری واضح از نفســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

وای عزیزم انقده راحت دراز کشیده بودی که نگوو

دکتر حکمت برام یک قسمت از مشاهداتش رو سیو کرد تا ببینم اون هم جایی بود که شما دوبار پات رو باز کردی و فشار دادی و دکتر بهم گفت ببین از حالا داره لگد می زنه

عزیزم این بهترین و زیباترین لحظۀ عمرم بود که خدا لیاقتش رو داد تا دوباره همچین لحظۀ زیبایی رو ببینم

دقیقا توی همین روزایی که الان شما هستی، رضام رو هم توی سونوگرافی دکتر نقیبی دیدیم، ولی اونجا من و بابا با هم بودیم و از همون لحظه بود که بابا به داداشی وابسته شد و دیگه حس پدر شدن براش به وجود اومد و اون احساسی که من به فرزند توی دلم داشتم براش تعجب آور نبود

هنوز هم که هنوزه بعد از این همه مدت وقتی با هم صحبت می کنیم اون لحظه برای بابایی یک چیزه دیگه است و توی ذهن هر دوی ما انگار با طلا حک شده

ولی این تصویر رو من تنها دیدم و نه بابایی و نه رضام هیچ کدوم نبودن تا حس پدر شدن دوباره و داداش شدن رو براشون بیاره

هر چند که هر دو بهت وابسته اند ولی می دونم دیدنت خیلــــــــــــــــی براشون شیرین خواهد بود

امیدوارم همیشه باعث شادی و سربلندی ما باشی و زندگی و درو زمان به کامت

پسندها (1)

نظرات (0)