نفسم،یگانه زهرانفسم،یگانه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

یگانه زهرا، هدیۀ آسمانی

نفسم شیرین ترین دختر دنیا

1395/11/4 8:43
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم خوبی مامانم خوبی پرنسس کوچولوی خودم وای حتما الان که داری می خونی برای خودت خانمی شدی دیگه هر چند هم که الان تو شیرینی و خانمی کم نداری انقدر از بلبل زبونی هات چیزی دارم بگم که نمی تونی فکرش رو بکنی انقدر ما سه تایی رو پر از نشاط می کنی که هر لحظه مونده بیایم دیگه بخوریمت مثلا دیشب بابایی تو آشپز خونه کار می کرد شما رفتی به بابا می گی بابا جون کار نداری؟ وای بابایی رو می گی کیف کرد از دستت که رفتی کمک کنی به بابا...

دخترم اینجا تو غربت بجنورد هم که کلی دلت می گیره و دایم می گی بریم بابا حاجی بریم پیش نسرین بریم مامانی ، دایی از روز جکعه هم که با سارا صحبت کردی و میخوای بری پیش دختر دایی های خوشگت و دایم می گی بریم پیش الایه که منظورت الهه جونه

الهی بگردمت از بس اون روز گریه کردی و بی قرار کردی من صدات رو تو تلگرام برای خاله نسرین فرستادم و خاله جون هم برای بابا حاجی گذاشته بود که بابام ناراحت می شه و مامانی بخاطر حالت چهره ی باباحاجی می پرسن چی شده و بابام می گن: دلم برای یگانه زهرا تیکه تیکه شد...

عزیزم نمی دونی که چقدرررر شیرینی و رابطه ات با باباحاجی، مامانی و دایی و خاله عالیه تا باباحاجی رو بیکار می بینی میدویی پیشش می گی: بدل بدل یعنی که بابایی بغلت کنه هر چند که عشق بغل رفتنی

خانم خانما وای که دعا می کنم برات خدا حتما ی دختر شیرین زبون مثل خودت بهت بده و یک پسر هم حتما مثل رضام داشته باشی چون هر دوتایی تون انقدر به من محبت دارین که هیچ وقت فکرش رو نمی تونی بکنی مگر اینکه خودت یک روزی جای من باشی

عزیز دردونه من شما به گوشی علاقه شدید داری و فکر می کنی همه تماس ها تصویریه و کلی از حرفات رو با ایما و اشاره بهشون میگی که من باید براشون بگم که دخترم الان داره می گه آره یا نه

وقتی هم که می ریم پارک بادی تا چند روز هر کی زنگ می زنه جزییات رو براش توضیح می دی که رفتی تاب، تاب عباسی، توپ، سرسره، چیپس و خلاصه کلی شیرین می کنی خودت رو

فعلا عزیزم باید برم مدرسه داداشی

ان شالله به زودی میام برات می نویسم

پسندها (2)

نظرات (0)