نفسم،یگانه زهرانفسم،یگانه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

یگانه زهرا، هدیۀ آسمانی

شیرین ترین دختر دنیا

1395/2/26 22:56
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل بانو

سلام پرنسس من

خوبی گل من

وای که اگه بدونی چقدر شیرینی

وای که این روزا چقدر ما سه تایی با کارات کیف میکنیم

خانم خانما،دختر قشنگم این مدت خیلی کارات رو دارم به خاطر می سپارم که بیام برات بنویسم 

بیام بگم که دختر من وقتی ازش می پرسم عسل من کیه؟؟می گه م ma ma ma ma

الهی فدای من من گفتنت بشم

من و بابا که عینکمون رو میزاریم تا وضو بگیریم و وقتی لازم داریم شما بدو بدو برامون می یاری

خانمی امروز هم یک کاری کردی که من خیلی کیف کردم

امروز به رضا جونم گفتم گوشیم رو از روی میز آینه بیاره،بعد چند ثانیه دیدم شما گوشی بدست اومدی و بهم دادی هنوز رضا داشت دنبال گوشی می گشت و به گوشی زنگ می زد که پیداش کنه غافل از اینکه شمااا گوشی رو آوردی😙😙😙😙😙😙😙😙فدای کاری شیرینت بشم من

نماز خوندنت که بگم تکه عزیزم تا ما حرف وضو می زنیم یا صدای اذان می یاد سریع برای همه جانماز می یاری و چون من و بابا نماز جماعت می خونیم جانماز بابا رو جلو و ماله من رو پشتش می نداری😂😂عشقی خانمی عشق

باور کن خیلی شیرینی 

همون عاشقتیم

رضام بهت می گه دختر منههههه

پسندها (1)

نظرات (0)