نفسم،یگانه زهرانفسم،یگانه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

یگانه زهرا، هدیۀ آسمانی

یگانه زهرای خوشگلم زمینی شد

1393/11/27 12:14
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یگانه زهرای من

سلام عسل خانم

سلام نفس خانم

بالاخره اومدی پیشمون

الان 87 روز از اومدنت می گذره و حسابی من و بابایی و رضا جونم داریم توی آسمونا سیر می کنیم

وقتم کمه و یک عالمه حرف دارم

چند تا عکس می گذارم و اونجا یک کمی از اتفاقا می گم

یگانه زهرا تازه به ما رسیده

عزیزم الان فقط سه ساعت از زمینی شدنت می گذره

یگانه زهرا تازه به ما رسیده

عزیزم الان فقط سه ساعت از زمینی شدنت می گذره

 

 

 

40روزگی هم گوشای خوشگلت رو سوراخ کردیم

 

 

 

 

این هم پسر عمه شما که فقط 4 روز ازت بزرگتره

اون اخمات رو بخورم مامانیمحبتبوس

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان و بابای ثنا
27 بهمن 93 12:22
زمینی شدنت مبارک
مامانی یگانه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان ملینا
28 بهمن 93 12:00
وای ملیحه دلم ضعف رفت.خدای من .چقدر نازه .خدا حفظش کنه.خیلی هم شبیه رضا جون هستش.ای جونممممممم
مامانی یگانه زهرا
پاسخ
سلام عزیزم دلت می خواد از اینا!!!!!!
مامان کارن
28 بهمن 93 13:18
سلاممممم عزیزم ووووااااااااای شما چقدرخوشگلی چقدر نازی خداحفظت کنه .ملیحه جون امیدوارم نامدار باشه وپرروزی کنار بابایی ومامانی وداداشی با سلامتی رشد کنه .ماچ آبدارررر
مامانی یگانه زهرا
پاسخ
مرسی خاله ما منتظر نی نی شما هستیمممممممممممممممممممممم بیاد با هم بازی کنیم
مــامـــان نســا
28 بهمن 93 22:35
زمینی شدنت مبارک
مامانی یگانه زهرا
پاسخ
ممنون خاله از محبتتون
♥ نیکتا ♥
1 اسفند 93 11:40
دختر خوشگل زمینی شدنت مبارک انشاالله همیشه سالم و تندرست باشی ... راستی به منم سر بزنید خوشحال میشم خاله جون
مامانی یگانه زهرا
پاسخ
مرسی خاله حتماممنون از دعوتتون
منا مامان کورش
2 اسفند 93 2:15
ای جان چقدر شما خوشمل وناز هستی عروس گلممممممممممممممممممم
مامان فرشته
24 اسفند 93 9:10
سلام عزیزم خوبی چطوری با بچه داری وای من که دارم میمیرم واقعا دخترها نازشون خیلی زیاده .نه ملیحه جون هنوز بفکر وبلاگ نیفتادم حال ندارم خواهر دخمل خوشگلتو ببببوسس
مامانی یگانه زهرا
پاسخ
حالا کجاش رو دیدی بگذار بیاد بعد نازها باید بکشی
مامان کارن
27 اسفند 93 10:57
دلت آبى تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم الهى همیشه چون گل بخندى / بهارانت خوش و زیبا عزیزم سال نو مبارک