نفسم،یگانه زهرانفسم،یگانه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

یگانه زهرا، هدیۀ آسمانی

هدیه ای از خدا روز سالگرد ازدواجمون

1393/1/16 22:57
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدای مهربون من

سلام خدای مهربون من که هنوز به بنده هات امیدواری

سلام خدای مهربونم که به من دوباره اعتماد کردی

خدایا شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرت که لیاقت دوباره مادر شدن رو به من دادی

 

سلام عزیزم

سلام کوچولوی من

توی دل مامان یک ماه مهمونی

قدمت روی چشمام

انشالله بتونم میزبان خوبی برات باشم

عزیزم امروز سالگرد ازدواج من و بابایه

توی این روز خدا هم نعمتش رو بهمون تموم کرد و هدیۀ با شکوهی رو بهمون داد

هدیه ای که تا آخر عمرمون لذتش رو می بریم

عزیزم امروز صبح سه تایی با هم رفیتم بیرون و داداشی رو که بردیم پیش دبستانی با بابایی رفتیم آزمایشگاه دکتر اسماعیلی تا ببینیم بالاخره بی بی چک درست تشخیص داده!!!

امروز ساعت 7 هم رفیتم و جوابش رو گرفتیم

وای که چقدر خوشحال شدم که دیدم HCG رو 150 نشون داده و به بابایی گفتم مثبته و از آزمایشگاه که بیرون اومدیم به داداشی گفتم قراره نی نی بیاد ها!!! رضا جون رو می گی چشماش برق زد و گفت نی نی دارم !! الهی بگردمش که تمام صورتش خوشحال شد و از چشماش معلوم بود که خیلی خوشحاله

رضا جونم از یک هفته که احتمال داداش شدن رو بهش دادیم هر روز پروندۀ اسمت رو باز می کنه می گه اسمش رو بگذاریم محمد امین و دوباره پرونده رو می بنده

تجربه رضا جونی باعث شده که مدتیه شما رو با تمام وجودم حس کنم و حتی جایی که توی دلم هستی رو می فهمم و ازت لذت می برم

حس جالب و شیرین دیگه حسیه که رضا جونم بهم می ده و اونم لذتیه که از اولویت شدن توی خونه می برم وای رضا مثله پروانه دورم می چرخه و مواظبمه و وقتی حالم بد می شه دلش تاپ تاپ می کنه و پیگیره که مامانی چی شده؟

باید تا میتونم از این نعمت استفاده کنم و لذتش رو ببرم

وای خدا هنوز باورم نمی شه دوباره مادر شدم

دوباره لذت بزرگ شدن یک کوچولو رو قراره برم

باز هم خدا رو شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان رضا جونی
16 فروردین 93 23:03
سلام مامانی می خوام اولین کامنت وبت باشم عزیزم منتظرتم انشالله صحیح و سالم به دنیا بیای و ما سه تا رو خوشحال کنی
مامان کارن
24 فروردین 93 13:56
سلام عزیزم مباررررررررررکککککککککککککه انشااله بسلامتی نامدار باشه این نی نی مسافر ما
مامانی یگانه زهرا
پاسخ
سلام خاله ممنون که به عنوان اولین مهمونمون بهمون سر زدی
مامان ملینا
10 اردیبهشت 93 11:43
سلام نی نی ناز خاله ،انشالله به سلامتی بیای و همه رو خوشحال کنی.خیلی خوشحال شدم .
مامانی یگانه زهرا
پاسخ
مرسی خاله نیگاه دیگه این شکلک معنی داره یعنی من توی شکم مامانی ام
ajij
1 خرداد 93 17:17
سلام مامانی.خوبی عزیزم. مبارک باشه خانومی. انشالله بارداری راحت و بی خطری اشته باشی و نی نی نازت ر صحیح و سالم در اغوش بگیری.الهی امین عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. مامانی اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي