نفسم،یگانه زهرانفسم،یگانه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

یگانه زهرا، هدیۀ آسمانی

پایان 5 ماهگی

1393/5/11 17:29
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسمممممممممممم

خوبی خوشگلم

عسلم این روزا خیلی تکون می خوری

تکونایی کا از اول ماه 5 حسشون می کنم این روزا شدیدتر و شیرین تر شده

پنج شنبه برای سومین بار برای سونوی دکتر شاهسون رفتیم ولی چون دمر بودی و نمی تونست چیزی رو چک کنه گفت برید دوباره ساعت 8 بیاین و قبلش چیزای شیرین بخور

وای مامانی تا من این رو شنیدم گل از گلم شکفت

می دونی دیگه چند وقتیه که هوس شیرینی ناپلئونی کردم ولی بخاطر وزنم نمیخوردم و تا این رو دکتر گفت به بابایی گفتم بریم شیرینی بخریم. قربونت بشک که انقده به فکر مامانی هیستی نمی گذاری آرزو به دل بمونم

خلاصه ساعت 8 دوباره رفتیم و شما یک کوچولو تکون خورده بودی که تونست یک مقدار از موارد رو چک کنه مثل سپتوم، شیارهای مغزت و خدارو شکر توی این مرحله هم گفت همه چیز خوبه

قربونت برم که یک سونوی 18 هفته تا الان که 22 هفته ات تموم شده کشش دادی و هنوز ما مشغول رفت و آمدیدم و برای دوشنبه دوباره وقت گرفتم تا کامت رو چک کنه و عکسات رو بگیره،اگه هم اون روز صورتت رو نبینه دوباره باید یک روز دیگه برای کامت بریم

خلاصه خوشگلم 5 روزی هست که رفتی توی 6 ماه و امروز هم 22 هفته ات تموم شده

رضا و بابایی این روزا بهتر حست می کنن چون تکونات رو محکم تر می زنی

رضا می گه مامانی هر چی باشه فرق نمی کنه دختر و پسرش مهم نیست

بله عزیزم ولی در گوشی بهت بگم من و بابایی حسابی دختر می خوایم و هر دختری رو می بینیم دلمون غش می ره

اما رضا جونم، فک کنم داداشی می خواد که با هم برین حموم

عزیزم توی تعطیلات عید فطر دایی و خاله برای دیدنمون اومدن اینجا نمی دونی من چقدر دلم برای سارا و الهه و الینا تنگ شده بود آخه 5 ماه بود که ندیده بودمشون و توی این دو روز که پیشمون بودن هم شما کلی بازی کردی هم من کلی دلتنگی هام رو فراموش کردم و دوباره روحیه گرفتم

اون روز ما دو تا مهمون عزیز دیگه هم داشتیم بابا رضا و مامانی هم اومدن پیشمون و حسابی خوش گذشت

نفسم فعلا اون تو خوش بگذرون و از مامانی هم مراقبت کن که این 10 هفته هم تموم بشه و موفع بدنیا اومدن رضا بشه بعد باز از اون به بعدش هم مواظب من بیشتر باش که شما مثله رضا زود بدنیا نیایی و مشگلاتی که داداشی داشت رو نداشته باشی

عزیزم اسم هم فعلا نداری

من هانیهو بیتا و شادی و سحر رو دوست دارم و بابایی هم روی هیچ کدومشون نظر قعطی نداده البته با بیتا موافق تره
 شاید برای اینکه به فامیلیت بیشتر می خوره

خوب خوشگلترینم فعلا بای

پسندها (1)

نظرات (0)