نفسم،یگانه زهرانفسم،یگانه زهرا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

یگانه زهرا، هدیۀ آسمانی

این روزای ما

1393/5/23 12:43
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

خوبی خوئشگلم

این روزا داری بزرگ تر می شی و من حسم ازت بیشتر و بیشتر میشه

گرسنگی شما رو بیشتر حس می کنم انقد که یک شب که برای آزمایش دیابت حاملگی باید چیزی نمی خوردم نتونستم حرکتای شما رو تحکل کنم و ساعتای 12 شب دیگه رفتم شام خوردم و آزمایشم و تاخیر انداختم

عزیزم، رضا جون هم خیلی منتظرته و دایم پیشت می یاد و باهات صحبت می کنه و ازت می خواد که مامان رو اذیت نکنی الهی فدای رضام بشم که برات غصه تعریف میکنه و کلی قربون صدقه ات میشه و بهت میگه من مامان رو با نی نی خوشگلمون تقسیم کردم

شاید باورش مشکل باشه ولی عشق رضا به شما دست کمی از من نداره و فوق العاده مواظبته که من مبادا روی زمین بشینم و نی نی اذیت بشه یا این غذا رو نخورم که برای شما ضرر داره که چیز سنگین بلند نکنم که برای شما خطر داره

داداشی کلی برای سلامتیت دعا هم میکنه و وقتی من می گم: خدا کنه خوشگلی نی نی مون به شما بره، داداشی می گه: نه نی نی مون از من خوشگل تر می شه

من خیلی خوشحالم که رضا انقده دوست داره و برای شما حتی از خودش هم می گذره چیزی که معمولا کمتر توی بقیه بچه ها دیده می شه

امیدوارم قدر داداش خوبت رو بدونی و محبتی که رضام توی این روزای سخت به شما می کنه رو به بهترین وجه جواب بدی

 

اما عزیزم از خودم و بابایی برات بگم

بابایی با تکون های شما کلی کیف می کنه و دایما دست بابایی رو شماست تا حست کنه

وقتی می یاد خونه از شما می پرسه و کلی برات غش و ضعف می ره و از حالا بهت می گه دختر بابا چطوره؟؟؟؟

خودم که دیگه نگوووووووووووووووووووووووووووو همیشه فک می کردم اگه من یک نی نی دیگه داشته باشم شاید نتونم بهش محبت کنم ولی از وقتی اومدی توی دلم هر روز احساس عشق بیشتری دارم و از صمیم قلبم دوست دارم حس دوباره مادر شدن انقده شیرینه که دردهایی که دارم برام هیچ اهمیتی نداره و دوری رو از خونواده و مامانم تحمل می کنه شاید هیچ وقت انقدر کسل و بی حوصله نبودم که الان مشهد نرفتنمون برای خسته کننده شده ولی همه اینا با فکر به اینکه بعد از این سختی های شما رو دارم برای قابله تحمله

امیدوارم صحیح و سالم بیای توی بغل هر سه تایی مون چون هر سه بی صبرانه منتظر اومدنتیم

پسندها (1)

نظرات (3)

نیلوفر
23 مرداد 93 13:24
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو و گل های کریستالی و ....... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان فرشته
26 مرداد 93 8:02
سلام خانم مبارکه از متنها یه کم فهمیدم نی نی دخمله وای که چقدر زیباست اگه دخمل باشه جنست جور میشه بعدشم رضاجون اینقدر خوشگله ببین دخترت چقدر خوشگل تر میشه خدابرات حفظشون کنه راستس شماره شناسنامه تو تو گوشی قبلیم داشتم ولی حذف شده لدفن رمز واینکه خانممم ما خیلی وقت است شمارا لینک نموده ایم آیا افتخارمیدهید پسرمان با دخترتان دوست شود ومارانیز لینک کنید حال کردی عصبانیت رومواظب خودت باش عزیزممم
مامان ملینا
17 شهریور 93 18:31
سلام ملیحه جون .انشالله که خوب هستی.کم پیدا شدی .دحمل نازمون چه می کنه.البته رضا جون که خوشگله در ان هیچ حرفی نیست .مطمئنا دخمل نازتون هم زیباهستش.خدا جفتشون رو براتون نگه داره .مواظب خودت باشه ملیحه جونم.
مامانی یگانه زهرا
پاسخ
سلام خانمی هردو جا می یای سوپرایز میکنی ها مرسی عزیزم